woensdag 20 juni 2012

jeej een blog!

heej hallo!
Ahum, ahum, ahum ...
Aan alle mensen die dit willen lezen proficiat, aan alle mensen die dit niet willen lezen ....
Deze zin kun je vast af maken als je net als ik vroeger supervaak naar Samson en Gert hebt gekeken ;)

Maar in ieder geval: er is een nieuwe blog ! jaha die van mij!
Ik heb ooit wel eens geprobeerd met een blog te beginnen maar dat lukte niet echt geweldig...
Ook heb ik wel eens een "krant/ nieuwsbrief" vroeger voor mijn gezin gemaakt,
Maar allebei dus totaal niet doorgezet...

Maar hé nieuwe blog, nieuwe kansen toch?

Dus nu ga ik proberen echt ff door te zetten met bloggen :)
Tenminste als blijkt dat überhaupt iemand em leest, want anders kan ik natuurlijk het gewoon bij een dagboek houden...

In ieder geval ik ben net geslaagd ! (Yoehoe, gejuich, geklap (wat jullie natuurlijk nu allemaal achter jullie computer zitten te doen alleen schrijf ik het nu alvast eventjes op))
Er is wel een zeer dikke kans dat jullie deze foto allang op mijn facebook hebben zien staan...

Maar nu ik "vrij" ben... Ben ik op zoek naar werk...
Afgelopen dinsdag sollicitatie gedaan en morgen hoor ik of ik het ben geworden... spannend!!!

maar tot zo ver mijn allereerste (hopelijk volhoudende en heel veel gelezende) blog.
Doei, Ciao, Bye en Arriverderci!

1 opmerking:

  1. ... ook proficiat :P (toch? heb al héél lang geen Samson en Gert gekeken :"))

    maarr hele leuke blog! en ik ga je zeker volgen, als ik erachter ben gekomen hoe dat moet :P (oh, ik heb sinds gister ook een blog: cafemme.blogspot.nl )

    liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen