dinsdag 2 juli 2013

My life right now..

Heej!

Das lang geleden!!
Sinds mijn laatste blog ben ik 20 jaar geworden en naar Afrika geweest ..
Wat heeeel gaaf was :) maar daarover zal ik een andere keer vertellen.
Op dit moment ben ik superdruk met mijn opleiding.
Ik weet niet of ik verder mag, dus nog even hard doorbikkelen deze 2 weken.

Ik zou eerst deze zomer naar Israël. Ik had daar superveel zin in!
Maar toen kwam helaas het bericht dat de reis niet doorging
omdat er te weinig aanmeldingen waren :(
Gelukkig was er nog een back-up plan:
met mijn ouders en zusje naar Tsjechië om een English Camp te leiden.

Gisteren had ik 2 tijdschriften gekocht,
waaronder één over blogs.
Toen bedacht ik me dat mij dat super leuk lijkt,
maar dat ik daar gewoon de discipline niet voor lijk te hebben.
Als ik namelijk veel discipline had,
dan was ik nu een fantastische pianist, gitarist, hardloopster, student en wat nog meer geweest ;)
Maar terwijl ik deze blog aan het schrijven ben bedenk ik me dat ik misschien
i.p.v. mode, tutorials enzo maar gewoon random thoughts moet opschrijven.
Ik merk namelijk dat ik soms heel random ben..
Vooral als ik moe ben.
Ik kwam zo een keer tot de conclusie dat mocht de Noordpool smelten,
de ijsberen het beste naar Canada konden verhuizen
omdat het daar toch het grootste deel van het jaar enorm koud is.
En in Canada leven bruine beren.
Dus als ze het erg gezellig hebben daar (kwam ik tot de conclusie) zullen er bruine pandaberen ontstaan en is dat hele probleem over..
Ik heb alleen zo'n vaag vermoeden dat het niet een heel realistisch beeld is ;)

Vandaag kwam ik trouwens achter dat Ariana Grande en Demi Lovato een duet met elkaar gaan opnemen. Ik vind hun echt goede zangeressen dus daar ben ik erg enthousiast over :)

Maarehm.. ik ga nu weer keihard blokken.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat:)

En als laatste wil ik jullie een woord in het Sesotho (taal in Lesotho, Afrika)  aanleren: Khotso
Je spreekt het ongeveer uit als gotso en als je het tegen iemand zegt,
betekent het dat je diegene al het goede en veel zegeningen wil toewensen (zoiets,
het is net zoals het Nederlandse woord gezellig, dat valt ook niet goed te vertalen in andere talen)

1 opmerking:

  1. Jaaaaaa Jaco is weer bezig!

    En dat van Demi en Ariane is zo cool (:

    BeantwoordenVerwijderen